eXTReMe Tracker

mai 27, 2005

Peaks vist endale ikka uisud ostma ning Lõunakeskusesse jääle liuglema minema. Patt tunnistada, et ma ei ole seda veel teinud. Nagu ma ei ole kordagi ka Auras ujumas käinud. Mõelda vaid, kodanikest hoolitakse, aga viimased ei kasuta neile mõeldud hüvesid. Õnneks tean ma veel päris mitut endasarnast inimest.
Huvitav, kas ma ikka püsiksin kahel jalal? Uisutamisega pidi olema nagu jalgrattasõidugagi - selgeks saades oskad terve elu. Aga mõni vist ei oska ja käib uisutrennis. Nii teeb näiteks minu endine naaber Tinki-Vinki. 50aastaselt vaevalt veel tippiluuisutajaks saadakse...
Kuidagi on alati juhtunud nii, et kui jäähalli kanti olen juhtunud, sõidab jääl Balbino veeauto või misiganes auto see on ning restaureerib jääb. Hetkel on minu unistusteamet olla sellise auto juht.
Sai jäine tekst. Tingitud vist soojast ilmast.

Kommentaare ei ole: